Amb el grup de postpart ha estat molt fàcil connectar, des de el respecte i l'empatia, compartim el que ens remou, plorem i també riem. Em sento molt acompanyada en aquest procés tan bestia. Gràcies!
Amb el grup de postpart ha estat molt fàcil connectar, des de el respecte i l'empatia, compartim el que ens remou, plorem i també riem. Em sento molt acompanyada en aquest procés tan bestia. Gràcies!
"*" indicates required fields